nga Rimsha Sayyed 
Kompania më e madhe koreane po riorganizon fushatën e saj për të qenë sa më të aksesueshëm anëmbanë rajonit. Kështu, qëllimi i tyre është të përfshijnë në klientelën e tyre gratë muslimane me ngjyrë. Ndaj dhe kompania po mundohet të promovojë veten në  Tailandë, Singapor, Indonezi, Malajzi dhe Vietnam për të rimarrë forcat nga humbja e biznesit në Kinë për shkak të marrdhënieve midis dy vendeve.  
Si fillim, AmorePacific po synon të rishikojë formulën për produkte të lëkurës në mënyrë që t’i përshtatet rutinë së një muslimaneje e cila duhet të marrë abdes gjatë ditës.
Sipas institutit Asian Consumer Insight, muslimanët në Azinë Juglindore arrijnë në 300 million dhe deri në 2019 parashikohet që konsumi global nga muslimanët mund të arrijë deri në 73 miliardë dollarë.

LEAVE A REPLY