Së pari ishte Y2K, më pas ishte SARS, pastaj ishte gripi i shpendëve, pastaj ishte kriza financiare, pastaj ishte gripi i derrit, pastaj ishte një kandidat për president (cilido president, që ju urreni më shumë), atëherë ishte Ebola, dhe tani është COVID-19 (koronavirus).

Nuk ka rëndësi nëse i takoni këtij brezi apo jeni më të vjetër, fundi ka qenë më afër se një herë, dhe megjithëse ndonjëherë gjërat mund të përkeqësohen, gripi i derrit, ose H1N1, vrau mijëra amerikanë gjatë rënies më të keqe ekonomike në dekada. Amerika dhe bota është akoma këtu dhe janë sot një superfuqi botërore.

Sigurisht, nëse do të ktheni në rrjetin tuaj të mediave sociale, do t’ju impononin të mendoni, që këtë herë, gjërat janë të ndryshme. Ndoshta jo, sipas zyrtarëve të shëndetit publik.

Fatkeqësisht, kultura jonë kohë më pare, nuk merrte parasysh pretendimet e ekspertëve.

Përkundrazi, ne shpesh preferojmë opinionet gjithëpërfshirëse të anëtarëve të familjes së largët, të painformuar dhe të njohurve të rastësishëm, të cilët popullojnë burimet tona në mediat sociale, shumë prej të cilëve tashmë janë më shumë sesa të gatshëm të ofrojnë analiza ekspertësh për një larmi temash.

Pra, çfarë mund të bëni, përveç praktikës së higjienës bazë, afrimit të udhëtimit me kujdes paraprak.

Ju mund të përdorni platformën tuaj, pa marrë parasysh sa e vogël, për të ushtruar ndikim me mençurin tuaj.

“Padyshim që ekziston një rrezik serioz për shëndetin publik me këtë virus, veçanërisht midis segmenteve specifike të popullatës,” tha Mathieu Sanders, Kryeshefi Operativ i ApexDrop Influence Marketing, dhe një ish menaxher i urgjencës dhe ekspert i vazhdimësisë së biznesit. “Sidoqoftë, secili prej nesh mund të ndikojë në sjelljen e të tjerëve, veçanërisht nëse kemi njëfarë besimi midis lidhjeve dhe ndjekësve tanë në mediat sociale. Tani për tani, është thelbësore që të gjithë të përqëndrohemi në shkëmbimin e informacionit faktik, të saktë nga zyrtarët e shëndetit public, më shumë sesa përpjekja për të qenë profesionistë të shëndetit publik. ”

Ju nuk keni nevojë të jeni Kendall Jenner në mënyrë që të ndryshoni sjelljen e të tjerëve. Nëse vendosni të postoni për virusin, ndajeni informacione të sakta dhe me vlerë të shtuar. Tregu i aksioneve mund të bjerë, sepse kjo është ajo që mund të bëjë tregu i aksioneve kur ka një lajm të keq. Shkëmbimi i azhurnimeve minutë-minutë në lidhje me fatkeqësinë e perceptuar financiare ose rastet e reja të koronavirusit, vetëm sa i shton zhurmën dhe frikën njerëzve.

  • Bëni atë që mundeni për të ndihmuar popullsinë me të vërtetë të ndjeshme.
  • Përdorni platformën tuaj me mençuri.
  • Përdorni ndikimin tuaj me mençuri.
  • Ushtroni arsyen dhe logjikën dhe do të zbuloni se ndikimi juaj do të rritet.

LEAVE A REPLY

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.