Si kundërpërgjigje për “vjedhjet kulturore” që i është bërë kefijes, shallit tradicional palestinez bardhë e zi, nga firma të ndërkombëtare, dhe për të promovuar këtë lloj tradite, gjigantja tekstilit turk ka shpallur një fushatë në bashkëpunim me LunchGood për prodhimin dhe shitjen e kefijes. I gjithë buxheti i mbledhur do të shkojë për prodhimin e shallit, ndërsa fitimet e shitjeve do të shkojnë për donacion në Palestinë. Kodi i produktit është “7995414” dhe mund të porostitet tek faqja zyrtare e modanisa.com

“Le të dhurojmë të gjithë nga pak shpresë për vëllezërit dhe motrat tona palestineze! Të gjitha të ardhurat nga shamitë e shitura do të dërgohen në Palestinë në formë donacioni.” thuhet në shënimin e redaktores, përbri produktit në faqen e blerjes.

LEAVE A REPLY

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.