Disa muaj më parë, compania SDWM nisi fushatën “Për çdo lloj thirrje” – një fushatë që e transformoi akronimin e muzeut në një ftesë. “IMA” ose “I’m a …” u bë një teknikë titulli e përdorur për të nxjerrë në pah arsyet, ose thirrjet e ndryshme, që mund t’i tërheqin njerëzit në muze.

Fushata paraqiti gjashtë ambasadorë nga të gjitha sferat e jetës. Këta ambasadorë ndanë thirrjen e tyre, në mënyrë që të angazhoheshin me audiencën dhe të ndanin përvoja të ndryshme duke synuar kështu të interesuarit e mundshëm të klientëve të muzeut në Australi.

Islamofobia ekziston dhe është prezente në këtë vend. Vendi bombardohet vazhdimisht me dezinformata dhe lajme  të rreme. Dhe si rrjedhojë, paragjykimi i pavetëdijshëm është diçka që të gjithë e kanë, dhe diçka që duhet të shpaketohet në mënyrë aktive.

Pra, për të gjithë në Melburn, është një ftesë e hapur për një përvojë të pasur dhe transformuese. Një përvojë që të gjithë mund të përfitojnë diçka dhe ta shijojnë me gjithë zemër. 

LEAVE A REPLY

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.